Lukijat

torstai 5. helmikuuta 2015

Mike ja Cora sekä taaperot !!


Mike tuli moottoripyörä mukanaan Ruotsista Suomeen melko nopeasti.......
olikohan syy tavata vanha tuttu Johanvaari vai uusi ihastus Cora  <3


                      Mike < 3   the biker 


Täällä terassilla voimme jutella rauhassa ja nauttia Lyydiamummon kattamat tulokahvit ;)


Lyydiamummo oli juuri hetkeä aiemmin saanut kahvipöydän katettua !



Ompa maukasta.....kyllä kahvi maistuukin laivamatkan jälkeen ;)
Lyydiamummo lupasi huolehtia taaperoista hetken niin käydään pöytään ;)


Kuka tuo setä on, kysyy Benjamin ??


Ompa pitkä tukka, ihmettelee Fanny !!      Mutta pitkä tukka on kaunis, toteaa Vanessa ;)


Hei, ovat nuo sinun hoitolapsia ??


No ovat, joko he ehtivät tänne !!


Ompa heitä monta !!!!!!! Ja niin samankokoisia  ;) 


Nyt he kohta ovat täällä, onneksi mummo on kattanut heille myös pöydän ;)


Kuka sinä olet, minä olen Benjamin :)      Ai.....niinkö, minä olen Mike <3


Esittelen  sinulle hoitolapset, tässä sinisellä tuolilla seisoo Rosa-Maria ja valkoisella tuolilla uusin taaperoista eli Elisabet <3



Mä oon Elisabet ja muutin tänne just äskettäin ;) Täällä on paljon kivoja kavereita ja mukava hoitotäti........melko sanavalmis lapsi tämä tyttö tuumaa Mike :)


Tuossa keppihevostensa vieressä tuolilla seisovat Vanessa ja Ida-Sofia ;) Ida-Sofialla on tuo panta päässä ja paksut pitkät hiukset !! Mutta ei niiiiiiin pitkät kun sulla, huutelee Ida-Sofia :)


Mä oon Fanny <3 


Jokos te lapset ehditte tänne tulla......olitte taasen niin vikkeliä !!!


Tervetuloa Mike <3
Käykää nyt kahville minä huolehdin lapsista kyllä ;)




Sitten nautittiin ne tulokahvit !

Näinköhän Mike pelästyi lapsikatraasta  ja muuttaa heti pois ? Mitä luulet ?

2 kommenttia:

  1. No wauuu tuota Mikeä ❤️ ja niin ihana Elisabeth ❤️ hih, hauska kuva, kun taaperot kurkkivat aidan takaa 😂😂😂 taas niin kiva tarina ja kuvat tietty ❤️💙💚💜💛

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Teija <3 Juu.....taaperot kiinnostuneita uudesta aikuisesta :)

      Poista

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)