Lukijat

tiistai 14. huhtikuuta 2015

Uusi pyöräilykypärä :)


Moi kaikki !!
Minulla on uusi ihana pyöräilykypärä :)
Kiitos siitä Teijalle <3
t.Katlyn




   Minä en olisi saanu ajaa polkupyörällä jos ei olis kypärää !!


     Tänään sitten sain oman polkupyöräkypärän :)


                     <3

      
      Joylin........eikö olekin hieno tämä minun uusi kypärä ?


      Sinun pitää laittaa myös kypärä ettei päähän satu jos tiput keinuhevosen selästä !


     Nyt sinulla on hieno musta ratsastuskypärä !!!


       Voidaan mennä lujaa kun on kypärät päässä molemmilla !!


                     Kivaa :) 


    Tiiätkö sisko........mun kypärä on väärinpäin, mut ei se mitään haittaa !


        Vaihdoin kuitenkin kypärän oikeinpäin ;)


    Eikös olekin ihanat koristeet mun uudessa kypärässä ?

    Huomenna lähden varmasti ulos ajelee pyörällä !!

Seuraavana päivänä pääsin ulos pyöräilemään kun isi lähti mukaan ;)


   Isi ei meinannut uskoa että osaan ajaa ilman apupyöriä !!!!


   Meillä molemmilla on Teijan tekemät ihanat ja lämpimät takit, kiitos Teija ;)


   Välillä piti varoa autoja !!


               Ja odottaa isiä......

Arvatkaapa muuten mikä on mun lempiväri ..... kyselee Katlyn ?

4 kommenttia:

  1. Voi ihanuus noita tyttöjä ❤️ ihana Katlyn touhottaa niin ton pyörän kanssa, että kypäräki humpsahti väärinpäin, hih 😄😄 ihanasti oot taas kuvannu ❤️❤️❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos upeasta kypärästä ja ihanasta kommentista :)
      Väärinpäin lipsahti kypärä ensin kun on niin kaunis molemminpäin :)

      Poista
  2. Voi ihanuus tuota tyttöä <3 Ihanat kuvat oot napsinu <3

    VastaaPoista

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)